fredag 17 september 2010

TGIF eller Thank good it's friday

Vaknade halv fem imorse mitt i en dröm. Jag hade hoppat i en isvak och vaknade precis när jag var nere i vattnet och kom på att jag kanske inte kom rakt upp tillbaka i vaken utan skulle hamna under isen. Vad betyder det? Somnade i alla fall om rätt snabbt och vaknade sen när klockradion gick igång klockan sju. Upp och duscha och ner för lite yoghurt och multicrush. Var på jobbet prick klockan åtta. Dagen gick undan och sent på em fick jag lite IT-hjälp då typsnittet var fel på utskriften av fakturorna.

Kom iväg hem först fem i fem. Gick in och köpte två nya krukväxter som behövde bytas ut hemma. Hemma nångång efter fem och planterade om en kruka och var hos grannarna och hörde lite om morgondagen då vi ska grilla korv på em på gatan.

Fixade ostfylld lövbiff till middag med tomat-mozarella sallad till. Pillade lite med iPhoto och försökte fota min vigselring, vilket var omöjligt i kvällsljus och blixt. Får försöka i dagsljus med stativ. La upp alla mina sötaste grodor på FB och sen såg familjen Idol tillsammans. Efter det såg vi Iron Man 2 som var helkass :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar