onsdag 4 augusti 2010

Andra arbetsdagen igår tisdag gick bra, gäspade bara en hel massa efter lunch. Kanske blev jag trött av maten, eller så är jag ovan att koncentrera mig längre än 10 minuter :)

Körde hem från jobbet och hämtade Anton och vi åkte till ICA och handlade hamburgare och annat till hans poolparty på onsdag. Hemma igen gjorde jag middag medans killarna mekade. Mannen städade även baksidan inför poolpartyt. Vi åt grillade biffar med färskpotatis och ugnsbakade morötter och vitlökssmör. Sen dök gubben i poolen och städade den med. Jag oljade ytterdörrarna för första och andra gången. Anton hoppade i poolen och sen bastade de. Jag frös lite och hoppade över det. Hade lite ont i huvudet och mådde nästan illa. Såg i alla fall sista avsnittet av Morden i Midsomer. La mig samtidigt som gubben som också var trött.

Imorse mådde jag bara pyton och låg kvar, jag skulle ju ändå gå hem efter halva dagen för att fixa Antons poolparty. Känner mig piggare nu och ska på massage kl 12. Massören fick ett getingstick igår och ringde och avbokade min eftermiddagstid. Jag ringde nu och hon hade tid direkt så den tog jag. Ska bara packa ihop mig själv och klä på mig och köra.

En bild från Hansapark på lite grodor, det är ju faktiskt rätt länge sedan jag pussade på den räliga grodan som visade sig vara en prins...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar