onsdag 25 augusti 2010

Onsdag kväll och min guddotters 8-års dag

Igår kväll ringde min mamma och berättade att min guddotter Johannas mamma (min lillebrors fd) har en tumör i huvudet och den ska opereras bort nästa vecka. Hon fick reda på det i måndags. Det var ju inte alls roligt. Man tappar andan en stund. Sen hade tydligen min bror skadat sig igår kväll och var tvungen att uppsöka akuten på Löwet för sin hand. Han kunde knappt sova på natten och idag åkte han till Danderyd och BLEV kvar där över natten. Han fick inte fira sin dotters födelsedag :( Hans bil stod på sjukhusparkeringen och min pappa med fru skulle hämta den men fick inte upp dörren... han fick hjälp av Johannas morfar så det blev två vändor till Danderyd ikväll. Vilken soppa, eller tragik, jag vet inte vad jag ska skriva.

I alla fall var jag helt slut imorse när klockan ringde. Var tvungen att duscha för håret var skitigt, annars kan man ju köra kattatvätt i värsta fall. Full rulle på jobbet hela dagen och sen på apoteket och hämta ut astmamedicin till Anton. Paj till middag och sen lite rumsplanering hos Emma. Kvällen slutade med Livvakterna på SVT1 och nu tänker jag gå och lägga mig. Först tandborstning och en Zyx, jag har ont i halsen vilket inte är så kul. Kom helt plötsligt..... Kanske därför jag var så slut imorse, bacilluskerna fanns redan då :(

Scannat in annonsen jag satte in i Sydsvenskan i torsdags. Rätt nöjd med den faktiskt. Har bara retuscherat bort ett namn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar