torsdag 12 augusti 2010

Torsdag idag

Trögt att gå upp imorse. Snoozade säkert två gånger innan jag satte mig upp. En varm man bredvid sig gjorde det ju inte lättare. Dagen gick fort och det var alla möjliga arbetsuppgifter att beta av, jag hade inte tråkigt i alla fall. Åkte vid halv fyra hem och hämtade Emma hos Mimmi. De hade bakat bröd och hon fick med sig tre påsar med frukostbullar hem att lägga i frysen. Vi for på ICA idag igen. Mera handla till festen. Nu är det bara färsk frukt och grönt imorgon och sedan kött och potatissallad på lördag.

Vi åt pannkakor i alla former till middag. Vanliga, glutenfria och crepes. Städade till ökenråttorna med Emma och tog hela köket när jag ändå var på gång. Dammsög hallarna och toan också och stora rummet en snabbis. Städade toan, skönt att ha det gjort eftersom det är en massa annat att fixa imorgon kväll. Det regnar just nu och jag ska faktiskt strax gå upp och lägga mig. Man blir trött av att fixa en massa saker. Har en kö i huvudet och vill inte tappa bort något på vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar